Patiëntenfacturen digitaal ontvangen en betalen
Patiënten van AZ Maria Middelares kunnen hun ziekenhuisfactuur elektronisch ontvangen en betalen, indien het ziekenhuis over het e-mailadres van de patiënt beschikt. Het ziekenhuis verstuurt ongeveer 17 000 facturen per maand digitaal.
Duurzaam via e-mail
In 2021 startte ons ziekenhuis met het elektronisch versturen van facturen naar patiënten. Dat betekent dat de patiënt zijn factuur op een veel duurzamere manier, via e-mail in plaats van op papier, ontvangt.
Gebruiksvriendelijk
Voor de patiënt is het mogelijk om de factuur meteen te betalen via een betaalknop. Hij wordt dan automatisch doorverwezen naar zijn bankapplicatie of naar Payconiq.
Betrouwbaar
We begrijpen dat je wil nagaan of deze e-mail betrouwbaar is. In de disclaimer (onderaan de e-mail) lees hoe je de authenticiteit van dit bericht kan nagaan. Klik op 'Bekijk via deze pagina hoe je de autheniciteit van onze e-mails kan controleren' om de volgende tips te raadplegen:
- Alle (betaal)links in onze e-mails komen uit op onze website. Deze links beginnen altijd met https://transactions.azmmsj.be of https://transactions.azstvdeinze.be.
- Het verkeer op onze webpagina's is versleuteld. Een versleutelde webpagina begint met 'https://' en niet met 'http://'.
- We hebben deze e-mail verzonden aan jouw e-mailadres. Een kopie van de e-mail vind je onderaan het bericht.
- Als je een verdachte mail ontvangen hebt, kan je dit melden aan facturatie@azmmsj.be of facturatie@azstvdeinze.be.
Contact
Tel: +32 9 246 20 20
E-mail: facturatie@mijnziekenhuis.be
Indien je vragen hebt over je factuur, contacteer dan de dienst facturatie. De dienst is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9 uur tot 12 uur en van 13 uur tot 14 uur.
Iets fout of onduidelijk op deze pagina? Meld het.